Rate this post

Με όλα αυτά που συμβαίνουν πράσινο αυτές τις μέρες, φυσική φροντίδα του δέρματος δεν ήταν ποτέ πιο δημοφιλής. Οι εταιρείες φροντίδα του δέρματος είναι η προσθήκη φυσικών βασίζεται Goji Cream προϊόντα τους, προσφορές προϊόντων. Οι περισσότεροι οποιοδήποτε κατάστημα ομορφιάς που έχει περάσει φυσικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος στο παράθυρο. Ωστόσο, πραγματική φυσική φροντίδα του δέρματος είναι περισσότερο από ό, τι χρησιμοποιώντας μόνο φυσικά προϊόντα ή σπιτική φροντίδα δέρματος θεραπείες. Είναι ένας τρόπος ζωής ρουτίνα.

Φυσική φροντίδα του δέρματος είναι η φυσική ομορφιά και αντίστροφα. Ωστόσο, επηρεάζεται περισσότερο από ό, τι βάζετε στο δέρμα σας και αν αυτό το προϊόν είναι φυσικό. Εξάσκηση φυσική φροντίδα του δέρματος περιλαμβάνει ένα τρόπο ζωής που οι πρακτικές υγιεινές συνήθειες. Αν φάτε μια φτωχή διατροφή, ποτέ δεν άσκησης και του καπνού, τότε δεν υπάρχει το φυσικό προϊόν ή άλλως αυτό θα κρατήσει το δέρμα σας νεανικό και υγιές. Ο πιο σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση μια όμορφη επιδερμίδα ξεκινάει από μέσα. Με άλλα λόγια, φυσική ομορφιά είναι μόνο δέρμα βαθιά.

Έξι Goji Cream Παράγοντες Που Μπορούν να Επηρεάσουν τον Τρόπο που το Δέρμα Σας Φαίνεται

goji cream hendel's garden

Διατροφή: Τι θα βάλεις. Είναι εξίσου σημαντικό όπως και κάθε προϊόν που θα μπορούσε να θέσει στο δέρμα σας. Μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, χαμηλή σε λιπαρά, πλούσιο σε ασβέστιο και άφθονο νερό, θα κάνει περισσότερα για να κρατήσει μια φυσική ομορφιά από οποιοδήποτε κατάστημα αγόρασε το προϊόν.

Σωματική άσκηση και ο σωστός Ύπνος: η Άσκηση είναι μεγάλη για το δέρμα. Προωθεί την καλή ροή του αίματος προς το δέρμα και φέρνει περισσότερο οξυγόνο για το δέρμα. Από την άλλη πλευρά, να πάρει αρκετό ύπνο είναι απαραίτητη για το όμορφο δέρμα, ειδικά καθώς μεγαλώνουμε. Ένας μέσος ενήλικας θα πρέπει να πάρετε 8 έως 9 ώρες ύπνο, όταν είναι δυνατόν.

Περιβάλλον: το εξωτερικό και Το εσωτερικό περιβάλλον στο οποίο μπορείτε να περάσετε τις μέρες σας μπορεί να επηρεάσει το δέρμα σας με πολλούς τρόπους. Ο ήλιος είναι το πιο προφανές. UVA/UVB ακτίνες μπορεί να κάνει πολλή ζημιά στο δέρμα μας κάτω στα βαθύτερα στρώματα κολλαγόνων. Με τη μεγάλη προστασία από τον ήλιο επιλογές που είναι διαθέσιμες, δεν υπάρχει λόγος να προστατεύσει το δέρμα σας. Αέρα μπορεί να στεγνώσει και σκάσιμο του δέρματος σας και το νέφος μπορεί να αφήσει ένα λεπτό στρώμα από χώμα στο δέρμα σας * έτσι, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενυδατώσει και να κρατήσει το δέρμα σας καθαρό. Ακόμα και κλιματισμό και θέρμανση μπορεί να επηρεάσει την υγεία του δέρματός σας.

Κληρονομικότητα: η Μεγάλη δέρμα ή δέρμα με προβλήματα που μπορεί να τρέξει στην οικογένεια. Εάν μπορείτε να πάρετε μια όμορφη επιδερμίδα από τη γιαγιά σου, μην το παίρνεις για δεδομένο. Το δέρμα σας θα εξακολουθούν να χρειάζονται την κατάλληλη φροντίδα. Το ίδιο ισχύει και για τα προβλήματα του δέρματος. Δεν αισθάνονται σαν δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε. Σύμφωνα με τις συστάσεις εδώ και να βρουν ένα καλό σύστημα φροντίδας δέρματος μπορεί να βελτιώσει ή εντελώς να ανακουφίσει τα προβλήματα αυτά.

Στρες: Αποφύγετε το άγχος όσο το δυνατόν περισσότερο. Πάρα πολύ άγχος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την συνολική υγεία, όπως το πώς το δέρμα σας φαίνεται. Εξάσκηση φυσικό δέρμα περίθαλψη περιλαμβάνει τη μείωση ή την εξάλειψη του στρες από τη ζωή σας.

Φάρμακα: Ορισμένα φάρμακα μπορούν να επηρεάσουν το δέρμα σας, μερικές φορές, οδηγούν σε εξανθήματα, ξηρό δέρμα ή δέρμα με ακμή. Να συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας εάν παίρνετε φάρμακα που φαίνεται να αλλάζει το δέρμα σας. Ορμονικά φάρμακα και ορισμένα αντιβιοτικά είναι παραδείγματα.

Άλλες συμβουλές για φυσική φροντίδα του δέρματος τρόπο ζωής είναι:

Δώστε στο σώμα σας μια ξηρά βούρτσα απολέπισης.

Ξηρά βούρτσα απολέπισης αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και βοηθά να αποτοξινώσει το δέρμα σας. Ξηρό βούρτσισμα επίσης λυμφών, βελτιώνει και την κυκλοφορία του αίματος. Το απαλό βούρτσισμα είναι επίσης χαλαρωτικό για τα νεύρα σας και μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί το πρήξιμο.

Προσπαθήστε να αποφύγετε τη ζάχαρη υπερφόρτωση στη διατροφή σας.

Τρώει ζάχαρη θεωρείται μία από τις σημαντικότερες αιτίες της πρόωρης γήρανσης. Πάρα πολύ σάκχαρο στο αίμα μπορεί να προκαλέσει μια διαδικασία γνωστή ως γλυκοζυλίωση. Η γλυκοζυλίωση είναι όταν η γλυκόζη (σάκχαρο) του μορίου προσδίδει σε ένα μόριο πρωτεΐνης. Όταν συμβαίνει αυτό, το μόριο πρωτεΐνης είναι κατεστραμμένο και ένα νέο μόριο που σχηματίζεται και ονομάζεται προχωρημένης γλυκοζυλίωσης τελικών προϊόντων ή την ΗΛΙΚΊΑ του. Η ΗΛΙΚΊΑ είναι βλάψει το κολλαγόνο του δέρματος, των χόνδρων και των συνδέσμων και προκαλεί απώλεια της ελαστικότητας. Αυτό προκαλεί χαλάρωση και ρυτίδες.

Να κινούνται τα πράγματα.

Μια υποτονική κυκλοφορία επηρεάζει το δέρμα σας αφήνοντάς το starved για τα θρεπτικά συστατικά. Η αδράνεια μπορεί να σας αφήσει φουσκωμένη, πρησμένα, την αύξηση της ακμής, και την ενθάρρυνση της κυτταρίτιδας. Έτσι, αν έχεις μια δουλειά που σε αφήνει να κάθεσαι όλη την ώρα, είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιήσετε τα διαλείμματα και να πάρει την κίνηση. Μιλάμε για ένα-δυο γύρους γύρω από το γραφείο. Ενταχθούν σε μια γυμναστήριο. Να πάρει έξω από τα σαββατοκύριακα. Καλή κυκλοφορία θα βελτιώσει το δέρμα σας και ολόκληρο το σώμα σας.

Rev Μέχρι Την Πέψη Σας

Καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος είναι καλό για το δέρμα σας και τη συνολική ευημερία. Άτομα με προβλήματα του δέρματος συχνά υποφέρουν από πεπτικά προβλήματα, όπως δυσκοιλιότητα ή μια ανισορροπία καλά και κακά βακτήρια.

Για να μαρσάρω την πέψη σας, προσπαθήστε να πίνετε αρκετό νερό. Νερό κρατά τα πράγματα κινούνται μέσω του παχέος εντέρου, το οποίο είναι πάντα σημαντικό. Στη συνέχεια, φροντίστε να τρώτε αρκετές φυτικές ίνες στην καθημερινή σας διατροφή. Το 2002, η Εθνική Ακαδημία Επιστημών Τροφίμων και Διατροφής Διοικητικού συμβουλίου συνιστάται ότι οι γυναίκες, ηλικίας από 19 έως 50 ετών, χρειάζονται 25 γραμμάρια φυτικών ινών ημερησίως και πάνω από την ηλικία των 50, 21 γραμμάρια ινών. Για τους άνδρες, ηλικίας 19 έως 50 ετών, 38 γραμμάρια φυτικών ινών, συνιστάται. Άνδρες άνω των 50 ετών, πρέπει να περιλαμβάνουν 31 γραμμάρια φυτικών ινών στη διατροφή τους.

Για να προσθέσετε φυτικές ίνες στη διατροφή σας, φροντίστε να περιλαμβάνουν προϊόντα ολικής άλεσης, το κουνουπίδι, τα μήλα με το δέρμα, τα καρύδια και οι σπόροι, τα δαμάσκηνα, φασόλια, όσπρια και έδαφος σπόρου λιναριού.

Τρώνε Καλά Λίπη

Τα καλά λίπη είναι τα απαραίτητα λιπαρά οξέα, όπως ωμέγα-3 και ωμέγα-6. Το σώμα σας δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτά τα απαραίτητα λιπαρά οξέα. ΕΥΤ απαιτούνται για να κάνει κυτταρικών μεμβρανών, των ορμονών, και άλλων χημικών ουσιών σωμάτων. Προστατεύουν την καρδιά σας και την καταπολέμηση της φλεγμονής. ΕΕΣ μπορεί να βοηθήσει τα άτομα με ξηρό δέρμα, ακμή και το έκζεμα. Τα απαραίτητα λιπαρά οξέα μπορεί να βρεθεί σε κρύο νερό τα ψάρια, όπως ο σολομός ή οι σαρδέλες, το λινέλαιο, καρυδέλαιο, και τα συμπληρώματα.

Λίγα περισσότερα βήματα που θα πρέπει να περιλαμβάνει στο φυσικό φροντίδα του δέρματος και την ομορφιά του συστήματος είναι:

  • Βουρτσίστε τα δόντια σας μετά από κάθε γεύμα
  • Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με μια εβδομαδιαία του προσώπου ή ατμού
  • Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με ένα μηνιαίο ή περισσότερα σύνολο θεραπεία σώματος
  • Πάντα να προστατεύετε το δέρμα σας από τον ήλιο και στοιχεία
  • Χρησιμοποιήστε φυσικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος

Είμαι χαρούμενος και με αυτοπεποίθηση! Ένα χαμογελαστό Goji Cream πρόσωπο δείχνει πάντα την εσωτερική σας ομορφιά.

LEAVE A REPLY