Πώς Να Χάσετε Eco Slim Λίπος Πριν να Βρει Το Σώμα Μετά τα 50
Rate this post

Αν είσαι έτοιμος να ξεμάθεις κάποιες πεποιθήσεις που είχαμε τα τελευταία 30 ή περισσότερα χρόνια της ενήλικης ζωής και να αποκτήσουν κάποιο νέο Eco Slim συνήθειες υπάρχει ακόμα ελπίδα. Δεν έκανες κάτι σκόπιμα λάθος. Έχουμε μάθει τα τελευταία 10 χρόνια για το μεταβολισμό, την άσκηση και τη διατροφή από αυτά που έχουμε τα τελευταία 100.

Ό, τι γνωρίζουμε τώρα μας λέει ότι δεν είναι στην πραγματικότητα ότι οι κανόνες άλλαξαν. Αυτό είναι ό, τι νομίζουμε, σωστά; Ξαφνικά αυτό που κάνεις δεν λειτουργεί πια. Το πραγματικό Eco Slim αλήθεια είναι ότι ήμασταν απασχολημένοι με το να κοιτάμε τον άλλο τρόπο με τις καριέρες μας και τα παιδιά και οι γονείς και τα κλαμπ και περισσότερα. Ήταν υφέρπουσα μας, αλλά μας αγνόησε και μερικές φορές, όταν έχουμε παρατηρήσει, αλλά δεν έχουν το χρόνο να σταματήσει.

Τώρα, όμως, είναι ένα πλήρως ανεπτυγμένο Eco Slim πρόβλημα.

Πιθανώς για σας είναι ένα πρόβλημα, αλλά τώρα η θνησιμότητα είναι περισσότερο μια πραγματικότητα. Πλησιάζουμε συνταξιοδότησης afterall και ξαφνικά, δε φαίνεται να είχε στο μυαλό μας χρόνια πριν. Θέλουμε να πάμε! Θέλουμε να ταξιδέψουν ή κήπο ή ταλάντευση γκολφ κλαμπ και τα εγγόνια μας. Θέλουμε να ξεκινήσει μια δεύτερη καριέρα που αυτή τη φορά θα αγαπήσουμε. Έχουμε θέσεις για να πάει και να δει ο κόσμος. Το λίπος, όμως, δεν ήταν καλεσμένος.

Τόσο πού αρχίζετε με την πραγματοποίηση αλλαγών. Θα είναι δύσκολο. Όσο και να κουνήσεις το κεφάλι σου με τη λογική του τι θα διαβάσετε, όταν ενεργοποιείτε το διάδρομο ξανά ή να καθίσει κάτω για να παραγγείλει το φαγητό του, θα πέσει πίσω στις παλιές σου συνήθειες. Έχουν βαρύτητα, όχι σε αντίθεση με ορισμένα από τα μέρη του σώματός μας. Έτσι, εάν είστε επάνω για τον αγώνα, εδώ πηγαίνει.

Αρχίζουν να τρώνε περισσότερη πρωτεΐνη από ότι ήταν υγιής. Η Συνιστώμενη Ημερήσια Επιδόματα δεν ήταν ποτέ φιλικό προς το χρήστη. Κορυφαία πρωτεΐνη ερευνητές πιστεύουν ότι οι Παε θα πρέπει να μετονομαστεί σε ελάχιστη ημερήσια αποζημίωση. Μόνο να μας κρατήσει από το να γίνει άρρωστος. Δεν προάγουν τη βέλτιστη συντήρηση των μυών, ένα κλειδί για να μείνετε άπαχο και ισχυρή και κρατώντας το λίπος μακριά. Πόσο σας ρωτήσω; Τριάντα γραμμάρια πρωτεΐνης τρεις φορές την ημέρα θα πρέπει να είναι το ελάχιστο.

Ξεκινήστε την άσκηση με έναν τρόπο που σας βοηθά να κρατήσει μυών.

eco slim forumΟ αριθμός σας ένα άμυνας είναι το βάρος της κατάρτισης. Το χαριτωμένο ροζ αλτήρες δεν θα το κάνω, εκτός από το μικρό τραυματισμό επιρρεπείς μυς. Αν είστε υγιείς, χωρίς τραυματισμούς και τις αρθρώσεις σας θα ανεχθεί αυτό, μπορείς να σηκώσεις ένα βάρος που γίνεται πολύ βαρύ για να το κάνετε περισσότερα σε περίπου 10 επαναλήψεις. Δημιουργία, μην ξεκινήσετε με ένα τόσο βαρύ βάρος. Έμφαση στις μεγάλες μυϊκές ομάδες που θα χρησιμοποιήσει το μεγάλο μυς για ένα μεγαλύτερο μεταβολισμό ώθηση.

Κάνετε καρδιο άσκηση σε ένα πιο έξυπνο τρόπο. Διάστημα της κατάρτισης είναι όλη η οργή. Είμαστε ειδικοί στην δύναμη και κλιματισμού συμφωνούν ότι μία φορά την εβδομάδα χρονικά διαστήματα μπορεί να σας δώσει περισσότερα οφέλη από ό, τι πολλές φορές από διαστήματα μια εβδομάδα. Πολύ υψηλής έντασης άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονή που εμποδίζει την πρόοδο. Να μειώσει τον κίνδυνο της φλεγμονής, και τη ζημία, αυξομειώνοντας την ένταση κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Θα πρέπει ακόμα κάποια μεγαλύτερη και πιο σταθερή άσκηση. Θα πρέπει να πάρετε μια πιο προκλητική μέτριας έντασης μία ημέρα την εβδομάδα. Το διάστημα μέρα προσθέτει μια καλά-στρογγυλευμένη εβδομάδα από διάφορες εντάσεις για να εκπαιδεύσει δεν στέλεχος. Ναι, μπορείτε να κάνετε περισσότερη σωματική άσκηση, αλλά και την ανάκτηση ημερών που απαιτούνται για τη βέλτιστη επιτυχία. Αν κάνεις την άσκηση κάθε μέρα και να χτυπήσει ένα οροπέδιο, μπορεί να εκπλαγείτε με το τι μια μέρα ρεπό την εβδομάδα θα κάνουμε για εσάς.

Κοιμούνται περισσότερο. Ακούμε παντού για μια ποικιλία από λόγους υγείας. Ένα από τα μεγάλα αυτά είναι η απώλεια βάρους και τη συντήρηση. Αν κάνετε τα πρώτα τρία παραπάνω συμβουλές σωστά, αν μετράνε τα πρόβατα, κατά μέσο όρο 7-9 ώρες κάθε βράδυ, οι πιθανότητες είναι σας απώλεια λίπους θα είναι πιο εύκολο.

Τα τέσσερα αυτά θα πρέπει να έχουν σημαντική επίπτωση στις επτά συλλογική κλειδιά που επηρεάζουν το λίπος μετά τα 50. Εστίαση σε μία περιοχή που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για αλλαγή πρώτο. Στη συνέχεια, την αντιμετώπιση και οι άλλοι ένας-ένας.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό. Βρείτε έναν προπονητή. Βρείτε έναν εκπαιδευτή. Βρείτε ένα Eco Slim συνεργάτη υπευθυνότητας. Έχεις πάρα πολλά καταπληκτικά χρόνια μπροστά. Δεν υπήρξε ποτέ ένας καλύτερος χρόνος για να είναι πάνω από 50 και θα πάμε για να ορίσετε νέες προσδοκίες. Ας πάμε!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ