Rate this post

Τη σημασία της κατάρτισης δύναμης για τις γυναίκες δεν θα πρέπει να υποτιμάται. Προπόνηση δύναμης, ή το βάρος της κατάρτισης, όπως είναι επίσης γνωστό, ως μια μορφή άσκησης παίρνει λίγο ή καθόλου προσοχή σε σύγκριση με Eco Slim καρδιαγγειακή κατάρτιση.

Παραδοσιακά, οι γυναίκες στηρίχθηκε στην καρδιαγγειακή δραστηριότητα και μια δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες για να αλλάξετε την εμφάνιση τους. Δυστυχώς, χαμηλή σε θερμίδες δίαιτες θεωρούνται βασανιστήρια, και δεν είναι ρεαλιστικό για τα μακροπρόθεσμα, και την ίδια στιγμή, επιβραδύνει το μεταβολισμό. Χωρίς συμπεριλαμβανομένου συνεπής ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά μας, την απώλεια βάρους και τη σωματική αλλαγή μπορεί να είναι αδύνατη. Προπόνηση δύναμης έχει παραβλέπεται ως μια βιώσιμη μέθοδος απώλειας βάρους για πολύ καιρό. http://planitisevexia.gr/eco-slim-drops-σχόλια-απόψεις-τιμή-πού-να-αγοράσε/

Οι γυναίκες αρχίζουν να συνειδητοποιούν πόσο σημαντική είναι μια σωστή ρουτίνα προπόνηση το βάρος είναι για τη συνολική τους υγεία, καθώς και για Eco Slim σκοπούς απώλειας βάρους.

Αύξηση και διατήρηση επαρκή μυϊκή μάζα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κρατήσει το σωματικό λίπος στο κόλπο και να βελτιώσει τη συνολική φυσική κατάσταση, ιδιαίτερα όσο μεγαλώνουμε.

Προπόνηση δύναμης αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό αυξάνοντας τις θερμίδες που καίτε σε καθημερινή βάση. Οι περισσότερες θερμίδες καις, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να ρίξει το σωματικό λίπος. Οι γυναίκες περαιτέρω όφελος από την κατάρτιση βάρους λόγω της αύξησης μεταβολισμό ηρεμίας που δημιουργείται από το βάρος της κατάρτισης. Επειδή αυτή η αύξηση, οι γυναίκες που προσπαθούν να μειώσουν το σωματικό λίπος θα το κάνει πιο εύκολα. Όταν γίνει επαρκώς και με συνέπεια, προπόνηση δύναμης αυξάνει τη μυϊκή ίνα μέγεθος. Μόλις μυϊκές ίνες μεγέθυνση, καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια – ενισχύει ο μεταβολισμός μας.

Για τις γυναίκες της μέσης ηλικίας, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Η προπόνηση δύναμης μπορεί να τους βοηθήσει να αποφύγουν αυτό το προβλέψιμο του μεταβολισμού της ατονίας που εμφανίζεται συχνά σε αυτό το στάδιο στη ζωή. Έτσι, το αληθινό μυστικό για να κρατάς τη μέση ηλικία κιλά δεν είναι να τρώτε λιγότερο, αλλά σε βάρος train περισσότερα!

Για κάθε κιλό μυϊκής μάζας που έχετε, μπορείτε να κάψετε 35-50 θερμίδες ανά ημέρα!

Στην κορυφή του να βοηθήσει με την απώλεια βάρους, υπάρχουν και άλλα οφέλη για τις γυναίκες που αντοχής τρένο.

Ένα από τα κυριότερα είναι η πρόληψη και η καταπολέμηση της οστεοπόρωσης.

eco slim skroutz

Η οστική πυκνότητα αυξάνει δραματικά, μειώνοντας τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης. Αλλά ακόμα και αν έχετε ήδη οστεοπόρωση, το βάρος της κατάρτισης έχει αποδειχθεί για να σταματήσει την περαιτέρω ανάπτυξη της νόσου, και ακόμα καλύτερα την κατάσταση.

Προπόνηση δύναμης προφανώς ενισχύει τους μυς μας, αλλά επίσης μας τένοντες. Η ισχυρότερη θα είναι η μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς μεγαλώνουμε. Ενίσχυση των μυών γύρω από τις αρθρώσεις μας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποτρέψει και να ανακτήσει από έναν τραυματισμό. Προπόνηση δύναμης δημιουργεί ισχυρούς συνδέσμους και τους τένοντες, τα οποία χρησιμεύουν για την υποστήριξη των αρθρώσεων και μείωση της πιθανότητας τραυματισμού από άλλες δραστηριότητες.

Τα οφέλη της προπόνησης με βάρη για γυναίκες όλα βράζει κάτω σε ένα σημείο – μια καλύτερη συνολική ποιότητα ζωής. Μπορούμε να εκτελέσετε τις αγαπημένες μας δραστηριότητες με μεγαλύτερη ευκολία και λιγότερο πόνο. Είμαστε σε θέση να αυξήσει την υγεία μας και την ψυχική κατάσταση από μια κανονική ρουτίνα προπόνηση δύναμης.

Η προπόνηση δύναμης είναι ένα σημαντικό παράγοντα για τη γήρανση. Ενίσχυση των μυών και τη μείωση του σωματικού λίπους αποτελούν βασικούς τρόπους για να αποτρέψει τη χαλάρωση του σώματος.

Ένα πράγμα που ακούω συχνά, όταν λέω οι γυναίκες πρέπει να κάνουν κάποια τακτική προπόνηση δύναμης, και αυτό είναι ότι δεν θέλουν να είναι μεγαλύτερες ή ογκώδη.

Δεν θα πάρει μεγάλο και ογκώδες από το βάρος της κατάρτισης!

Οι γυναίκες δεν έχουν αρκετή τεστοστερόνη στο σώμα τους. Ναι, αν το τρένο για ώρες και ώρες και να αφιερώσεις τη ζωή σου να γίνει ένας bodybuilder μπορείτε να χύμα επάνω. Η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών δεν μπορεί να χτίσει μεγάλους μυς, επειδή είναι γενετικά θέση να το κάνει.

Ωστόσο, τι η προπόνηση δύναμης θα το κάνω, είναι για να τονώσετε τους μυς, και να σας δώσει ένα όμορφα γυμνασμένο, σχήμα, και σφιχτό σωματική διάπλαση.

Στο σχήμα ή τον τόνο των μυών σας, θα πρέπει να σηκώσετε ένα βάρος που είναι αρκετά βαρύ για να δημιουργήσετε τη μυϊκή κόπωση (επίσης γνωστή ως ανεπάρκεια). Εργασία τους μυς σας σε κόπωση σημαίνει ότι οι μύες σας να αρνηθεί να άρει/μετακινήστε το βάρος στο ορθό και ασφαλή τρόπο. Εργασία τους μυς σας να την κούραση δεν θα είναι απαραίτητα να δημιουργήσετε μεγάλες, αντιαισθητική μυϊκή μάζα. Ακόμα και αν λειτουργούν οι μύες σας είναι σε ακραία κόπωση, να είστε σίγουροι, ότι η πλειοψηφία των γυναικών είναι γενετικά θέση να δημιουργήσει μεγάλες μύες, επειδή δεν έχουν επαρκείς ορμόνες ή τη δομή του σώματος.

Έτσι, να πάρει τα μέγιστα οφέλη από την προπόνηση δύναμης, η άσκηση κάθε μυϊκής ομάδας τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, με τουλάχιστον μία ή δύο ημέρες ανάπαυσης μεταξύ προπονήσεις. Δεν θέλει και πολύ καιρό. Καλή δύναμη πρόγραμμα κατάρτισης θα πρέπει να διαρκέσει μόνο περίπου 20-30 λεπτά. Ιδανικά, θα θέλατε να εκπαιδεύσει το πάνω μέρος του σώματος και κάτω μέρος του σώματος ξεχωριστά. Οπότε προπόνηση 4 φορές την εβδομάδα για 20-30 λεπτά κάθε φορά.

Μην ξεχάσετε την ανάγκη για μια καλή προθέρμανση και διατάσεις συνεδρία στο τέλος για να αποτρέψει τη ζημία.

Σε συνδυασμό με την καλή Eco Slim διατροφή, προπόνηση δύναμης είναι ένα must για κάθε γυναίκα που θέλει να χάσει βάρος, κοίτα ήπια, και να διατηρήσουν υγιή.

LEAVE A REPLY