Διατροφή Για Eco Slim Υγείας (Σημαντικές Πληροφορίες)
Rate this post

Υπάρχουν τόσα πολλά γραφτεί για δίαιτες μπορεί να είναι πολύ συγκεχυμένη. Δυστυχώς, οι περισσότεροι από εμάς εξακολουθούν να συνδέσει το Eco Slim λέξη δίαιτα με αρνητικούς όρους, όπως οι περισσότεροι από το υλικό σχετικά με την απώλεια βάρους και ο περιορισμός θερμίδων.

Μακάρι να περιγράψει διάφορα υγιεινή διατροφή προγράμματα που επιφέρει την ισορροπία και την ενέργεια και την ίδια στιγμή θα επιτύχουν τους Eco Slim στόχο και να χάσουν βάρος.

Πραγματικά πιστεύω ότι η λέξη δίαιτα θα πρέπει να αλλάξει σε πρόγραμμα διατροφής. Υπάρχουν πολλά σχέδια διατροφής που μπορεί κανείς εύκολα να επιλέξετε το ιδανικό σχέδιο για να επιτύχετε τους στόχους σας.

Διατροφική θεραπεύτρια συμφωνούν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής που αποτελείται από φρέσκα τρόφιμα τα οποία σε ανεπεξέργαστο και ελαφρώς μαγειρεμένα, η οποία βοηθά να διατηρήσει το μέγιστο ποσό των Eco Slim απατη θρεπτικά συστατικά είναι το καλύτερο για όλους γύρω από την υγεία. Ωστόσο, στην πρώτη διαβούλευση που ίσως να συνταγογραφηθεί μια Υποαλλεργική Διατροφή ως ένα διαγνωστικό εργαλείο για να χρησιμοποιηθεί για τις πρώτες δύο εβδομάδες της διατροφικής θεραπείας καθεστώς.

Η ΥΠΟΑΛΛΕΡΓΙΚΉ ΔΙΑΤΡΟΦΉ: αποκλείει τα τέσσερα βασικά είδη τροφίμων που συνδέονται με τα συμπτώματα της αλλεργίας (σιτάρι και γλουτένη, γαλακτοκομικά, αυγά και μαγιά) άλλα διαιτητικά τρόφιμα που μπορεί να προκαλέσει άγχος για το πεπτικό σύστημα περιλαμβάνουν το τσάι, τον καφέ, τη σοκολάτα, τη ζάχαρη, το αλάτι, το αλκοόλ, τα κορεσμένα λίπη, κόκκινο κρέας και τεχνητά τρόφιμα χρώματα και addictives. Αυτή η δίαιτα πρέπει, φυσικά, να είναι υπό επαγγελματική καθοδήγηση και σε καμία περίπτωση υποχρεωτική.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΌΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉ: Αυτά είναι συχνά με βάση τα ωμά τρόφιμα, σκοπός του είναι να αφαιρέσετε την περίσσεια ιστού οξύτητα, συχνά προκαλείται από μακροχρόνια κατανάλωση πάρα πολύ πρωτεΐνη, για τη διόρθωση του νατρίου/του καλίου ισορροπία και να προωθήσει την κυτταρική αναπνοή και την οξυγόνωση, και να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση του ήπατος και απόρριψης τοξικών αποβλήτων έχει σημασία.

Πρωτεΐνη όταν μεταβολίζεται από το σώμα αφήνει ένα όξινο υπόλειμμα, το οποίο μπορεί να δημιουργήσει και να προκαλέσει βλάβη των ιστών και των αρθρώσεων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη των εκφυλιστικών ασθενειών όπως αρθρίτιδα και καρκίνος οι ασθένειες αυτές συχνά παρουσιάζουν υψηλό ιστό οξύτητα. Όπως τα φρούτα και τα λαχανικά αφήστε ένα αλκαλικό υπόλειμμα μετά από να μεταβολίζεται, τον καθαρισμό δίαιτες κύρια επικεντρώνεται σε αυτά.

Για τα πρώτα δέκα ημέρες έως δύο εβδομάδες για αυτό το είδος της διατροφής εστιάζει κυρίως ωμά τρόφιμα, μετά από αυτό. Μερικά λαχανικά στον ατμό μπορεί να προστεθεί και λίγο καστανό ρύζι και τα όσπρια. Η διατροφή είναι χαμηλή σε θερμίδες, δεδομένου ότι έχει σχεδιαστεί για να σπάσει τα λιπαρά καταθέσεις στο ήπαρ. Το σώμα λίπη διασπώνται για να απελευθερώσει την αποθηκευμένη ενέργεια. Θα πρέπει να προσέχετε να μην μειώσουν την πρόσληψη θερμίδων πάρα πολύ.

ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΙΚΉ ΔΙΑΤΡΟΦΉ: Χονδρικά μεταφράζεται η λέξη μακροβιοτική σημαίνει «μεγάλες» η ζωή και η διατροφή της βασίζεται στην αρχή ότι τα υγιεινά τρόφιμα θα βοηθήσει να προωθήσει την καλή υγεία και τη μακροζωία. Αυτό το σύστημα επικεντρώνεται στην κατανάλωση δημητριακά ολικής αλέσεως και οι βασικές αναλογίες του κάθε είδος των τροφίμων φάει σε αυτή τη δίαιτα είναι ως εξής:

Σπόροι 50-60%

Σούπα 5-10%

Λαχανικά 20-30%

Τα φασόλια και τα φύκια 5-10%

Τα ψάρια, οι σπόροι, οι ξηροί καρποί και τα φρούτα 5% 3-4 φορές την εβδομάδα.

Τουλάχιστον δύο οι σπόροι χρησιμοποιούνται καθημερινά με κάθε γεύμα. Τουλάχιστον έξι είδη λαχανικών, με μια μερίδα όσπρια λαμβάνεται καθημερινά. Τα ψάρια και τα φρούτα περιορίζεται σε τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Η HAY ΣΎΣΤΗΜΑ: τρόφιμα που συνδυάζουν δίαιτα: Ονομάζεται μετά από τον Δρ William Hay αυτή η δίαιτα έχει προωθηθεί ως πολύ δημοφιλής και αποτελεσματική για την απώλεια βάρους και προβλήματα του πεπτικού συστήματος. Με βάση την αρχή της μη ανάμειξης σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες στο ίδιο γεύμα.

Πρωτεΐνη τρόφιμα: Κρέας, ψάρι, αυγά, ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα, ξηροί καρποί και η Σόγια μπορεί να καταναλωθεί με:

Όλα τα λαχανικά εκτός από πατάτες και αγκινάρες

Ουδέτερο και υπο οξύ φρούτα π. χ. φράουλες, βατόμουρα, δαμάσκηνα, μάνγκο, ανανάς, μήλα, αχλάδια και ροδάκινα.

Τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες: Όλα τα δημητριακά και τα όσπρια, με εξαίρεση τη Σόγια με:

Όλα τα λαχανικά

Γλυκά φρούτα όπως οι μπανάνες, τα σταφύλια και τα αποξηραμένα φρούτα

Ουδέτερη τρόφιμα.

Ουδέτερη τρόφιμα, τα οποία μπορούν να καταναλωθούν είτε με πρωτεΐνες ή υδατάνθρακες, είναι:

Όλα τα λαχανικά εκτός από πατάτες και αγκινάρες,

Σπόροι και καρύδια,

Βότανα και μπαχαρικά, φύτρο Σιταριού,

Λίπη, έλαια και κρόκοι αυγών,

Το μέλι, σιρόπι σφενδάμου, μελάσα και σταφίδες,

Αλκοολούχα αποστάγματα.

Όσον αφορά την υγεία του Σανού Σύστημα όταν ακολουθούνται σωστά σε μια εξαιρετικά θρεπτική πρόγραμμα διατροφής. Το λευκό αλεύρι, το λευκό ρύζι και ζάχαρη δεν περιλαμβάνονται.

eco slim dropsΧΟΡΤΟΦΑΓΊΑ: Η Εποχή του λίθου ο άνθρωπος αρχικά έφαγε τα φρούτα, τα μούρα, τους σπόρους και τα φυτά. Δεν ήταν μέχρι που ο πληθυσμός άρχισε να αυξάνεται αυτός ο άνθρωπος στράφηκε προς το κυνήγι άγριων ζώων και ψαριών για να συμπληρώσει τη διατροφή του. Το κρέας που αγοράζουμε σήμερα είναι συνήθως μαζικής παραγωγής, με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη και χοληστερόλη και περιέχει πολλές χημικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των αντιβιοτικών, φυτοφαρμάκων και γυναικείων ορμονών. Τα ψάρια είναι επίσης ύποπτος λόγω αύξησης της ρύπανσης των θαλασσών μας.

Ωστόσο, μια χορτοφαγική διατροφή δεν είναι πάντα μια υγιεινή διατροφή, ένας από τους λόγους είναι ότι το κρέας είναι συχνά αντικαθίσταται από τα γαλακτοκομικά προϊόντα που περιέχουν υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και είναι οξύ που σχηματίζουν. Μια VEGAN διατροφή αποφεύγει όλα τα ζωικά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων από ζώα, όπως το γάλα και τα γαλακτοκομικά και τα αυγά. Μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι οι συνθήκες, όπως η αρθρίτιδα, το άσθμα και η ψωρίαση έχουν βελτιωθεί. Το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργεί καλύτερα με αυξημένη λευκό δραστηριότητα των κυττάρων του αίματος, τα κορεσμένα λιπαρά τα επίπεδά της. Η διατροφή δεν περιέχει ορμόνες ή αντιβιοτικά. Ένας από τους κινδύνους που αυτό το είδος της διατροφής είναι ότι τα επίπεδα της πρωτεΐνης μπορεί να είναι ανεπαρκής.

Το σώμα χρειάζεται πρωτεΐνη για την κατασκευή και την επισκευή του μυϊκού ιστού και για να σχηματίσουν τα κύτταρα. Τα ένζυμα είναι κατασκευασμένο από πρωτεΐνη και η πρωτεΐνη είναι ένα ζωτικό μέρος της αιμοσφαιρίνης. Αντισώματα, ορμόνες, αδρεναλίνη και η ινσουλίνη είναι εν μέρει την πρωτεΐνη μου.

ΧΑΜΗΛΉ σε ΥΔΑΤΆΝΘΡΑΚΕΣ ΔΊΑΙΤΕΣ: αυτή είναι η τελευταία resort θεραπείες για σοβαρά παχύσαρκοι και δεν συνιστάται. Στερεί τον οργανισμό από τους υδατάνθρακες, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε πρωτεϊνών σε ενέργεια. Χαμηλή σε υδατάνθρακες μπορεί να οδηγήσει σε οξέωση, αφυδάτωση, απώλεια του άπαχου ιστού, μειωμένη νεφρική λειτουργία, που οφείλεται σε συσσώρευση των προϊόντων αποβλήτων από την ανάλυση των ιστών του σώματος είναι μερικές μόνο από τις επιπλοκές που μπορεί να συμβεί όταν μετά από αυτό το καθεστώς.

Αν πρέπει να με υιοθετήσει θεωρείται μια φορά-μόνο δίαιτα για να χρησιμοποιηθεί σε πολύ ειδικές Eco Slim περιπτώσεις μόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ