Rate this post

Στο σημερινό κόσμο, οι δίαιτες που έχουν γίνει τρόπος ζωής. Δημοφιλείς δίαιτες έχουν γίνει το επίκεντρο της γκοτζι μπερι εκπομπές, περιοδικά και ειδήσεις ψυχαγωγίας, όπου διασημότητες και τις ακτίνες τους-τα πρόσωπα συνεχώς, υιοθετώντας μια διατροφή ή τον άλλο. Αν είναι να ρίξει μερικά κιλά, βάλτε επιπλέον μυϊκή μάζα ή απλά να μείνετε σε φόρμα, κάθε άτομο ψάχνει για μια διατροφή που είναι πιο κατάλληλο για τον τύπο του σώματος.

Σε αντίθεση με δημοφιλή πεποίθηση, μια “δίαιτα” δεν τρώει μόνο το σέλινο, το πεπτικό μπισκότα και πίνοντας χυμό καρότου όλη την ημέρα. Στην πραγματικότητα, ένα υγιές γκοτζι μπερι γεύμα που συνδυάζει φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες, δημητριακά, δημητριακά και άπαχο κρέας, όλα με μέτρο θα μπορούσε να θεωρηθεί μια ιδανική διατροφή, καθώς και μια καλή διατροφική συνήθεια. Τους ανθρώπους να χάσουν βάρος και για λίγους μήνες το χρόνο μόνο και μόνο για να κερδίσουν πίσω σε κανέναν χρόνο καθόλου. Έχει αποδειχθεί ότι το πραγματικό μυστικό της απώλειας βάρους και να διατηρήσουν αυτή την απώλεια είναι να κάνει κάποιες μόνιμες αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες και τον τρόπο ζωής.

Το γεύμα που τρώτε επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες που περιλαμβάνουν το πόσο πεινασμένοι είμαστε, πόσο καιρό έχει από τότε που έχω φάει το τελευταίο γεύμα σου, τη μυρωδιά και την γεύση των τροφίμων, καθώς και τη γενετική που διαμορφώνουν την όρεξή σας. Ίσως, το πιο σημαντικό είναι η αίσθηση της ικανοποίησης που το ένα προέρχεται μετά το φαγητό. Νιώθεις μόνο όταν το στομάχι στέλνει τα απαραίτητα σήματα στον εγκέφαλό σου. Η ικανοποίηση ωστόσο, δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο τρως, αλλά τι είδος των τροφίμων που θα επιλέξετε να φάτε.

Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να αγνοούν, μια υγιεινή διατροφή είναι ένα θέμα κοινής λογικής. Όταν κάποιος είναι πραγματικά ψάχνει για να ρίξει μερικά κιλά, εκτός από το να θυσιάζεται η υπερβολική τηγανητά φαγητά και γλυκά, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τρώτε λίγες θερμίδες ανά γραμμάριο τροφής προσλαμβάνεται. Φρούτα, λαχανικά, σούπες, μαγειρευτά ή δημητριακά ολικής άλεσης είναι μερικά περιπτώσεις τέτοιων τροφίμων. Είναι γεμάτα φυτικές ίνες και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το οποίο όχι μόνο παρέχει το μερίδιό σας από τα θρεπτικά συστατικά αλλά σας αφήσει ικανοποιημένους, χωρίς να έχουν σπάσει τα θερμίδων τράπεζα.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη γκοτζι μπερι δίαιτες για να ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες. Τα πιο δημοφιλή είναι:

Atkins, Η Δίαιτα Atkins, αν και εξαιρετικά δημοφιλής, είναι μια κίνηση μακριά από το συμβατικό. Αντί για έμφαση στην ένταξη του ένα συνδυασμό από διάφορα είδη τροφής που συνήθως αποτελούν μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή, η δίαιτα Atkins προσέγγιση προς την κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών, λίπους και τον περιορισμό των υδατανθράκων. Αν και αποτελεί μια δραστική αλλαγή στον τρόπο ζωής, μπορείτε να φάτε όσο θέλετε, αρκεί να συνεχίσεις να την περιορισμένη ομάδες τροφίμων. Η δίαιτα αυτή έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματική και βοήθησε τους ανθρώπους να επιτύχουν τους στόχους απώλειας βάρους τους, αλλά είτε, είναι μια υγιεινή επιλογή μακροπρόθεσμα, μένει να καθοριστεί.

Jenny Craig – Η Jenny Craig διατροφή προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους με άσκηση, υγιεινά γεύματα και αλλαγή του τρόπου ζωής. Με μεγάλη υποστήριξη inculcates συμβουλές και έτοιμα γεύματα μέσα σας διατροφή. Επιπλέον, μαζί με έτοιμα γεύματα παραδίδονται στο σπίτι, προσφέρει επίσης επιλογές για χορτοφάγους. Δεν μπορεί, ωστόσο, να είναι κατάλληλο για τους ανθρώπους που ταξιδεύουν συνεχώς και εκείνοι που είναι το κόστος συνειδητή, διότι η αγορά έτοιμων γευμάτων σε καθημερινή βάση μπορεί να αποδειχθεί δαπανηρή. Ωστόσο, υποστηρίζει τη μετακίνηση μακριά από το έτοιμο γεύμα επιλογή μετά την απόκτηση και η απώλεια βάρους αποτελέσματα αρχικά στόχο.

Η Ζώνη είναι παρόμοια με τη Δίαιτα Atkins στο ότι δίνει έμφαση στην αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης και λιγότερο υδατάνθρακες. Ωστόσο, σε σύγκριση με την Atkins, μπορείτε να τρώτε μεγαλύτερες ποσότητες από υδατάνθρακες με μικρότερες μερίδες. Είναι μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση και επιτρέπει ακόμη και την πρόσληψη λαχανικών. Ωστόσο, για τους ανθρώπους που τους αρέσει μεγαλύτερες μερίδες, ποικιλία και ευελιξία στη διατροφή τους, η Ζώνη μπορεί να περιορίζει.

NutriSystems – Το NutriSystems είναι ένα εύκολο να ακολουθήσει το σχέδιο, το οποίο επικεντρώνεται σε χαμηλό Γλυκαιμικό δείκτη, υδατανθράκων και βέλτιστες ποσότητες πρωτεΐνης για να κρατήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά, καθώς έχει ως στόχο να σας κρατήσει ικανοποιημένοι. Το πρόγραμμα προσφέρει ένα NutriSystem γεύμα, προσυσκευασμένα και να παραδοθεί κατόπιν παραγγελίας το οποίο θα συμπληρώσει με διαφορετικά είδη τροφίμων, όπως φρέσκα φρούτα, σαλάτες, γαλακτοκομικά κ. λπ.

goji berryΒάρος Παρακολουθήσεων – Το Βάρος Παρακολουθήσεων Διατροφή πιστεύει ότι η δίαιτα είναι ένα μέρος από τη μακροπρόθεσμη διαχείριση βάρους. Δεν λέει στους ανθρώπους τι μπορούν ή δεν μπορούν να φάνε. Ο στόχος είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να κάνουν υγιεινές διατροφικές αποφάσεις και να τους ενθαρρύνει να απολαύσετε περισσότερο τη σωματική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα την απώλεια βάρους με ασφάλεια και σύνεση … και κρατώντας μακριά. Δίνει πληροφορίες για τις επιλογές των τροφίμων, συνταγές και φαγητά, καθώς και τα σχέδια άσκηση. Έχει ένα online δίκτυο υποστήριξης και την απώλεια βάρους tracker και την πρόοδο διάγραμμα για να σας κρατήσει κίνητρα.

South Beach – South Beach Δίαιτα είναι περισσότερο σαν την Δίαιτα Atkins και περιορίζει τους υδατάνθρακες, εκτός από κάποια καλά γκοτζι μπερι υδατάνθρακες που επιτρέπονται. Τι είναι ένα απόλυτο όχι-δεν είναι είδη τροφίμων όπως οι πατάτες, τα φρούτα, το ψωμί, τα δημητριακά, το ρύζι, τα ζυμαρικά, τα παντζάρια, τα καρότα και το καλαμπόκι. Και πάλι αποθαρρύνει και λίπη, αλλά προωθεί τα υγιή. Είναι μια δίαιτα για μια ζωή. Φάε κανονικό τροφίμων σε μερίδες.

LEAVE A REPLY