Ασκήσεις Για τη Χαμηλή Garcinia Cambogia Κινητικότητα ή Παχύσαρκα Άτομα
Rate this post

garcinia cambogiaΓια τους ανθρώπους που αγωνίζονται με χαμηλή κινητικότητα ή σοβαρή παχυσαρκία, ακόμη και οι πιο απλές ασκήσεις μπορεί να είναι συντριπτική. Παρά την ισχυρή Garcinia Cambogia επιθυμία να χάσουν βάρος και να πάρει το σχήμα, τις φυσικές δυσκολίες με τις παραδοσιακές ασκήσεις τους αφήνει απογοητευμένος και απελπισμένος. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης η πιο συχνά εγκαταλείψει πριν καν αρχίσει.

«Η έρευνα έχει δείξει ότι το 10 λεπτό δραστηριότητα εσοχές ενσωματωθεί στην καθημερινή διαβίωση έχουν σημαντική επίδραση στην απώλεια βάρους και την ασθένεια μείωση/πρόληψη”, λέει ο ειδικός σε θέματα φυσικής κατάστασης Στέισι Επιχορήγησης που είχε την καλοσύνη να μοιραστεί τις σκέψεις της στο να βοηθήσει τους παχύσαρκους ανθρώπους να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής.

Ενσωματώνοντας αυτά τα δέκα λεπτά Garcinia Cambogia εσοχές στη ζωή τους θα πρέπει να είναι εύκολο.

Απλές δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι κάθε μέρα είναι ενισχυμένη για να προσθέσετε ένα μικρό κομμάτι της δυσκολίας τους. Αυτό βοηθά το άτομο να ξεκινήσουμε με ένα πολύ απλό πρόγραμμα άσκησης.

«Οι άνθρωποι που χαρακτηρίζονται ως παχύσαρκοι έχουν προβλήματα με τη συνεχή κίνηση τόσο συγκινητικό για τους σπίτια και χώρους εργασίας σε μικρές αυξήσεις μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική,” Γκραντ λέει. «Αν και οι επίσημες ασκήσεις θα είναι χρήσιμη κάτω από το δρόμο, την κίνηση για περισσότερα θα πρέπει να είναι ο στόχος.” http://planitisevexia.gr/garcinia-cambogia-σχόλια-απόψεις-τιμή-πού-να-αγοράσ/

Ένα σημαντικό μέρος οποιουδήποτε προγράμματος άσκησης είναι το τέντωμα. Αν το άτομο μπορεί να μετακινήσει τα χέρια ή τα πόδια, στη συνέχεια, μπορεί να τεντώσει. Stretching βοηθά στην προθέρμανση τους μυς, να βελτιώσει την κινητικότητα των αρθρώσεων, και μπορεί να μειώσει τον πόνο που προκαλείται από άγχος ή ένταση. Ενώ το τέντωμα φαίνεται σχεδόν πάρα πολύ εύκολο, είναι μια πολύ πραγματική άσκηση με πολύ πραγματικά οφέλη.

Χορήγηση συνιστά τα παρακάτω τμήματα για τα παχύσαρκα άτομα ή άτομα με χαμηλή κινητικότητα. Οι περισσότερες από αυτές μπορεί να ολοκληρωθεί, ενώ κάθεται και θα πρέπει να επαναληφθεί δύο φορές.

  • Toe reach (reach για τα δάχτυλα των ποδιών σας, κάμψη στη μέση)
  • Πλευρά στροφές (Στροφή προς τη μία πλευρά ή την άλλη, διατηρώντας το υπόλοιπο σώμα κατ ‘ ευθείαν)
  • Το ανώτατο όριο φτάνει (Σηκώστε και τα δύο χέρια και να υποκρινόμαστε είστε προσπαθώντας να αγγίξει το ανώτατο όριο)
  • Βραχίονας πέρα από το τέντωμα σωμάτων (Έχω ένα χέρι να φτάσει σε όλη την το σώμα σας σαν να προσπαθείτε να πάρω κάτι με το αριστερό χέρι, ενώ το δεξί σας είναι πλήρης)
  • Μέση Ανατροπές (Γυρίστε τον κορμό σας προς τα αριστερά και δεξιά, ενώ κρατάτε τα χέρια και τα πόδια ακόμα)
  • Με τα πόδια-στη θέση του

Όταν το τέντωμα του αθλούμενου θα πρέπει να είναι προσεκτικοί για να μην στέλεχος των μυών. Πάνω από το τέντωμα (stretching των μυών πολύ μακριά) είναι ένα κοινό λάθος των νέων ασκήσεων. Το ποδήλατο δεν θα πρέπει να τεντώσει το σημείο του πόνου, και δεν θα πρέπει να «σπάσουμε”, ενώ το τέντωμα. Ο μυς πρέπει να είναι ελαφρώς τεντωμένο, που πραγματοποιήθηκε σε αυτή τη θέση για μια αρίθμηση 20, και στη συνέχεια, χαλαρή.

«Τα επόμενα δέκα λεπτά διάλειμμα θα μπορούσε να είναι το περπάτημα στο γραμματοκιβώτιο μερικές φορές ή στην είσοδο της γειτονιάς τους. Μόλις δοκίμασα μια φορά ή δύο φορές, στη συνέχεια, θα το προτείνω να το δοκιμάσετε κατά την εκτέλεση πρώτα το γάλα και μετά 2 γαλόνι κανάτες γάλα στο κάθε χέρι” Επιχορήγηση λέει. Το exerciser είναι να ξεκινήσετε από το να κάνουν πράγματα που συνήθως κάνουν, αλλά το κάνουν μερικά έξτρα φορές στην αρχή και, στη συνέχεια, αργότερα, καθιστώντας πιο δύσκολο με την προσθήκη του βάρους ή την επανάληψη.

«Τα τελευταία δέκα λεπτά με πρόταση θα ήταν να περίμενε σε μια καρέκλα ή ένα πάγκο και να εκτελέσει βασικές καταλήψεις 10-15 φορές για δύο σύνολα που ακολουθείται από εκείνους πρωί απλώνεται.” Καταλήψεις χτίσει τους μυς των ποδιών, η οποία είναι η μεγαλύτερη και μερικά από τα πιο σημαντικά τους μυς του σώματος.

Όποιος ασκεί, δεν έχει σημασία το επίπεδο των ικανοτήτων τους, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι παρακολουθούν το σώμα τους για τα προειδοποιητικά σημάδια της πάνω άσκηση.

«Κατά την άσκηση, είναι καλύτερο να αρχίσει με αργό, εύχρηστο ρυθμό που μπορείτε να φτιάξετε αντί για μια έντονη που τελικά θα προκαλέσει να «καείς«,” η Στέισι Επιχορήγησης λέει. «Κάποια ταλαιπωρία είναι αναμενόμενη, καθώς το τέντωμα των μυών και να αναδιαμορφώσει τους ωστόσο απότομη πόνους και αντιγραφή αισθήσεις δεν είναι ένα κανονικό μέρος της προπόνησης και θα μπορούσε να είναι απόδειξη ενός μυϊκού τραυματισμού.”

Ακόμη και αν η ζωή δεν νιώθετε άμεση πόνο, θα πρέπει να παρακολουθούν τη συνολική ευημερία για Garcinia Cambogia σημάδια της πάνω από την άσκηση ή το στέλεχος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ