Απώλεια βάρους, Διατροφή Σχέδια – 7 Δημοφιλής Chocolate Slim Δίαιτες Σχέδια για Να Επιλέξουν Από
Rate this post

Απώλεια βάρους, διατροφή σχέδια να περιστρέφονται γύρω από τη μείωση της συνολικής πρόσληψης θερμίδων κατά ένα μικρό ποσό, και στη συνέχεια, αφού βεβαιωθείτε ότι η Chocolate Slim θερμίδες κάνεις καταναλώνουν έρθει με τη μορφή του μια καλά ισορροπημένη διατροφή που αποτελείται από καλές πηγές πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λίπους.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι να επωφεληθούν από το να είναι ένα σχέδιο απώλεια βάρους. Ωστόσο, όταν επιλέγουν ένα Chocolate Slim διατροφής για σας, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να εξετάσετε. Θα απολαύσετε για να απολαύσετε τη δίαιτα; Είναι αρκετά αγχωτικό, αν σας αρέσει να είμαι σε δίαιτα. Δεν μπορείτε να πιέζετε τον εαυτό σας να φάει. Η απώλεια βάρους είναι δύσκολο όταν είστε τόνισε. Τα περισσότερα μπορείτε να μισούν το φαγητό στη διατροφή σας, τόσο περισσότερο θα μπαίνουν στον πειρασμό να εξαπατήσει και να τρώνε τα αγαπημένα σας. Θα πρέπει επίσης να εξετάσει την υγεία πτυχές της διατροφής σας θα λάβει. Θα πρέπει να πάρει όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε; Αν όχι, τότε μην πάρετε ένα κίνδυνο για την υγεία.

Αν είσαι πολύ χοντρός, ή όχι τόσο πολύ, να πάρει κάποιο χρόνο για να σκεφτεί πέρα από τις δίαιτες και την αναθεώρηση λεπτομερώς ποια είναι τα πλεονεκτήματά τους και τα μειονεκτήματά τους. Υγείας θα πρέπει να είναι ο αριθμός σας ένα προτεραιότητα, ώστε να μην είναι πολύ παρορμητικός στην επιλογή. Μια βοήθεια από έναν καλό διαιτολόγο είναι απαραίτητη.

Αυτό Chocolate Slim το άρθρο θα σας βοηθήσει σε ένα ή τον άλλο τρόπο να έχουν μια πανοραμική θέα της κοινής απώλεια βάρους, διατροφή σχέδια που μπορείτε να επιλέξετε:

Ισορροπημένη χορτοφαγική διατροφή

chocolate slim

Αποτελείται από φρούτα, λαχανικά και τροφές που προέρχονται από φυτά.

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι μια χορτοφαγική διατροφή έχει 30% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών ασθενειών που σχετίζονται με.

Υπάρχουν διαφορετικές χορτοφαγικές δίαιτες που κυμαίνονται από τις πιο αυστηρές στην επιεικής.

– Vegan διατροφή τρόφιμα

Λαχανικά, φρούτα, όσπρια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά

– Lacto-vegetarian διατροφή τρόφιμα

Το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρί και το γιαούρτι

– Lacto-ovo-vegetarian διατροφή τρόφιμα

Αυγά μόνο

– Flexitarian διατροφή τρόφιμα

Περιστασιακή κατανάλωση ψαριών, πουλερικών και το κρέας.

Δεδομένου ότι υπάρχουν καταγγελίες για χορτοφαγική διατροφή που έχει διατροφική ανεπάρκεια, εδώ είναι οι διατροφικές οδηγίες, έτσι ώστε θα ξέρετε τι λαχανικά είναι καλό για να φάει.

– Σίδηρος (σημαντικό στη μεταφορά του οξυγόνου στους πνεύμονες και στα διαφορετικά μέρη του σώματος)

Το σπανάκι, τα φασόλια, το σιτάρι, η σόγια, οι φακές, το μπρόκολο, το μαύρο μάτι φασόλια, πατάτες.

– Ασβεστίου (υπεύθυνος για την αντοχή των οστών)

Το τριφύλλι, σπαράγγια, βλαστοί μπαμπού, σόγια, γάλα, σόγια, καρύδια, σόγια, φασόλια, τουρσί, μπρόκολο, πράσινα μουστάρδας, και εμπλουτισμένο με χυμούς.

– Η βιταμίνη Β12 (επίσης, αυξάνει την ενέργεια βοηθά στην παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων)

Παντζάρι, λάχανο, λαχανάκια βρυξελλών.

Διατροφή χαμηλή σε λιπαρά

Το λίπος έχει πάντα τον αριθμό λόγος που η παχυσαρκία αυξάνεται σημαντικά αυτές τις μέρες. Ως τέτοια, υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές για να διαλέξετε σε μια διατροφή χαμηλή σε λιπαρά.

Με χαμηλά λιπαρά έλαια (ελαιόλαδο, λάδι canola) για το μαγείρεμα.

Χρήση μη-κολλώδης τηγάνι που έχει καθαριστεί σχολαστικά μετά το βαθύ τηγάνισμα συνεδρία για να αποτρέψει πάρα πολύ λάδι στο φαγητό.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε φρέσκα λαχανικά στη διατροφή σας και αποφύγετε τα κονσερβοποιημένα προϊόντα, τα οποία είναι συνήθως διατηρούνται σε αλάτι.

Τρώνε πολλά όσπρια, όπως τα φασόλια, οι φακές, τα ρεβίθια, τα μαύρα μάτια, τα φασόλια και άλλα.

Βεβαιωθείτε ότι τα ζυμαρικά που αγοράζετε είναι κατασκευασμένο από ολόκληρο το σιτάρι.

Αποφύγετε σάλτσες όπως μαγιονέζα και σως thousand island, αντ ‘ αυτού, επιλέγουν ο γουόρσεστερ σος ή σόγια σος για το γαρνίρισμα και γεύση.

Τρώτε πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Η South Beach Δίαιτα

Ένα από τα κορυφαία 5 απώλεια βάρους, διατροφή σχέδια της χώρας σήμερα.

Ποτέ δεν επιτρέπει την πείνα και τη στέρηση των τροφίμων.

Χωρίζεται σε τρεις φάσεις”.

– Φάση 1

Διαρκεί περίπου 14 ημέρες. Αυτή είναι η πιο αυστηρή φάση, καθώς δεν υπάρχει ένα αυστηρό κανονισμό για το τι πρέπει να καταναλώνουν. Οι υδατάνθρακες είναι να αποφεύγονται και τα προϊόντα πουλερικών, ψάρια, τουρκία, οστρακοειδή που συνήθως τρώγονται με λαχανικά, ξηροί καρποί, τα αυγά και το τυρί για να φάει, αλλά με μέτρο. Ο καφές και το τσάι επιτρέπονται, αλλά με μέτρο.

– Φάση 2

Η φάση αυτή είναι πολύ πιο εύκολο από το πρώτο. Θα διαρκέσει μέχρι το επιθυμητό βάρος επιτυγχάνεται. Τα πλούσια σε υδατάνθρακες τρόφιμα που είχαν αφαιρεθεί από τη διατροφή επαναφέρονται. Μπορείτε να φάτε το καστανό ρύζι και το ψωμί ολικής αλέσεως, αλλά δεν το άσπρο ψωμί.

– Φάση 3

Αυτή είναι η φάση όπου το σώμα σας είναι ήδη ρυθμιστεί για να ξεκινήσει έναν τρόπο ζωής που θα πρέπει να υιοθετήσουν για μια ζωή.

Η δίαιτα της λαχανόσουπας

Είναι ένα από τα επτά ημέρες ότι η απώλεια βάρους δίαιτα σχέδια που στοχεύουν σε απώλεια βάρους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Η διατροφή απαιτεί την κατανάλωση λάχανο σούπα για επτά ημέρες με κάθε γεύμα της ημέρας.

Ημέρα 1: Λάχανο σούπα και φρούτα (σε απεριόριστη ποσότητα και τα φρούτα εκτός από μπανάνες)

Ημέρα 2: Λάχανο σούπα και λαχανικά. Μια ψητή πατάτα με βούτυρο για το δείπνο.

Ημέρα 3: Λάχανο σούπα και ένα συνδυασμό από φρούτα και λαχανικά (εκτός από τις μπανάνες και πατάτες)

Ημέρα 4: σούπα Λάχανο, μπανάνες και το αποβουτυρωμένο γάλα (μέγιστο 8 μπανάνες για να καταναλωθεί μέσα στην ημέρα)

Ημέρα 5: Λάχανο σούπα και 350-500 γραμμάρια μοσχάρι 6 φέτες τις ντομάτες.

Ημέρα 6: Λάχανο σούπα, μοσχάρι και λαχανικά (εκτός από πατάτες)

Ημέρα 7: Λάχανο σούπα, καφέ ρύζι, λαχανικά (εκτός από πατάτες) και φρέσκο χυμό φρούτων.

Τι είναι η ωμοφαγία;

Η Ακατέργαστη διατροφή Τροφίμων σας επιτρέπει να καταναλώνετε οποιοδήποτε είδος των πρώτων υλών για τροφές.

Ωμά τρόφιμα περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, φρέσκα φρούτα, χυμούς, ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια και δημητριακά.

Κάποια επεξεργασία ωμά τρόφιμα μπορεί επίσης να γίνει όπως την ανάμειξη, τη σύνθλιψη, τη βλάστηση, την ενυδάτωση και την παρασκευή χυμού, με την προϋπόθεση ότι δεν θα πρέπει να προστεθεί γαλακτοκομικά προϊόντα ή ζάχαρη.

Βράζοντας από τα ωμά τρόφιμα δεν μπορεί να γίνει.

Ζώνη σχέδιο διατροφής
Η δίαιτα Ζώνης είναι ένα υψηλής πρωτεΐνης, χαμηλή σε υδατάνθρακες, λίπος-ελεγχόμενο πρόγραμμα διατροφής.

Αυτό είναι σε αντίθεση με την πιο υψηλή σε πρωτεΐνες δίαιτες, καθώς σας επιτρέπει να έχουν μια ευρύτερη ποικιλία των τροφίμων που πρέπει να ληφθούν.

Αυτή η δίαιτα πιστεύει ότι το ανθρώπινο σώμα φτάνει την απόδοση, όταν το σώμα καταναλώνει όλα τα γεύματα με υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη. Ως εκ τούτου, το σώμα θα λειτουργήσει εντός της ζώνης γεμάτη ενέργεια προκαλεί την απώλεια βάρους.

Πρωτεΐνη τείνει να κάνει να αισθάνεστε πλήρης και βοηθώντας σας έτσι να αποφύγετε να τρώτε ανάμεσα στα γεύματα.

Cookie Διατροφή σχέδιο

Το cookie είναι φτιαγμένος με φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και άλλα συστατικά που προορίζονται για να σας κρατήσει την πλήρη.

Τρώτε 4-6 μπισκότα την ημέρα θα σας δώσει κάπου περίπου 500 θερμίδες.

Σας Chocolate Slim δείπνο μπορεί να αποτελείται από άπαχη πρωτεΐνη και λαχανικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ